Dostawa
- Czas realizacji zamówienia
- Miejsca wysyłki
- Koszty dostawy
- Realizacja wysyłki
- Odbiór przesyłki gabarytowej (drzwi)
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych, od dnia zaksięgowania pełnej zapłaty, do dnia nadania przesyłki.
Czas realizacji zamówienia zawierającego drzwi wynosi odpowiednio:
- drzwi standardowe, dostępne bezpośrednio w sklepie internetowym:
- 8 tygodni — dla szerokości do 120 cm i wysokości do 230 cm (włącznie),
- 10 tygodni — dla wysokości powyżej 230 cm,
- drzwi wykonywane na indywidualne zamówienie, niedostępne bezpośrednio w sklepie:
- 12 tygodni — niestandardowy rozmiar, kolor lub model.
Czas realizacji zamówienia zawierającego wyłącznie systemy przesuwne lub akcesoria wynosi 48 godzin.
Ważne: Z czasu realizacji zamówienia wyłączony jest okres świąteczny od 23 grudnia do 6 stycznia, pierwsze dwa tygodnie sierpnia oraz dni ustawowo wolne od pracy.
Miejsca wysyłki
Zamówienia złożone na stronie reno-reno.pl realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
Koszty dostawy
Koszty dostawy drzwi przeswunych
| PRODUKT | drzwi drewniane o szerokości < 120 cm (bez lustra) | drzwi metalowe, drzwi z lustrem, drzwi o szerokości ≥ 120 cm |
|
| ILOŚĆ DRZWI | 1 |
200 zł |
250 zł |
| 2 |
300 zł |
375 zł |
|
| 3 |
400 zł |
500 zł |
|
| 4 |
500 zł |
625 zł |
|
| 5 |
600 zł |
750 zł |
|
| ≥ 6 |
indywidualna wycena |
||
Koszty dostawy systemów przesuwnych i akcesoriów
| SPOSÓB WYSYŁKI | DPD | |
| PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI | 48h w dni robocze * | |
| CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI | systemy drzwi przesuwnych |
34.44 zł (44.44 zł za pobraniem) |
| klamki, zamki, małe akcesoria |
14.76 zł (24.76 zł za pobraniem) |
|
* dla systemów standardowych, 7 dni dla klamek Fusion
Realizacja wysyłki
Wysyłka realizowana jest we współpracy z firmami kurierskimi: DPD, DHL, Ambro Express.
Po nadaniu przesyłki drogą e-mailową otrzymasz numer referencyjny oraz link do śledzenia przesyłki.
Ważne: W celu zmiany daty lub godziny dostawy prosimy o kontakt bezpośrednio z kurierem, podając numer referencyjny przesyłki.
Odbiór przesyłki gabarytowej (drzwi)
1. Zanim odbierzesz — sprawdź przesyłkę przy kurierze
- jeśli opakowanie jest uszkodzone (np. zerwane taśmy, wgniecenia, uszkodzone rogi i krawędzie):
- spisz Protokół Szkody razem z kurierem,
- odmów przyjęcia przesyłki z adnotacją o uszkodzeniu,
- jeśli opakowanie jest nieuszkodzone:
- zrób zdjęcia opakowanej przesyłki,
- odbierz przesyłkę i jeśli to możliwe sprawdź zawartość w obecności kuriera.
Pamiętaj: Kiedy kurier wyda Ci paczkę, to Ty przejmujesz za nią odpowiedzialność. Uszkodzenia mechaniczne powstałe po odbiorze nie są objęte gwarancją.
2. Po odejściu kuriera — rozpakuj i sprawdź
- w ciągu 1–2 dni sprawdź dokładnie zawartość przesyłki,
- jeśli zauważysz, że produkt jest uszkodzony:
- zrób zdjęcia uszkodzenia,
- skontaktuj się z przewoźnikiem w ciągu 7 dni od daty odbioru, aby wezwać go do spisania Protokołu Szkody — to niezbędne do złożenia skutecznej reklamacji transportowej.
Pamiętaj: to Ty, a nie montażysta jesteś odpowiedzialny za sprawdzenie stanu przesyłki i jej zawartości po jej odbiorze.
Usługa wniesienia drzwi: Przesyłka zostanie dostarczona z usługą wniesienia do wskazanego pomieszczenia w domu lub mieszkaniu.