Dostawa, reklamacje, zwroty
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia liczy się od dnia otrzymania zapłaty do dnia wysłania zamówionych produktów.
W przypadku drzwi ze standardowej oferty, dostępnej w sklepie internetowym reno-reno.pl, czas realizacji wynosi 8 tygodni, chyba że wyszczególniono inaczej. W przypadku drzwi na indywidualne zamówienie (inny rozmiar, inny kolor lub inny model) oraz drzwi z Systemem Top wyższych niż 230 cm, czas realizacji wynosi 12 tygodni.
Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się okresu świątecznego od 23 grudnia do 6 stycznia, pierwszych dwóch tygodni sierpnia oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszty dostawy
Koszty dostawy drzwi przeswunych
PRODUKT | drzwi drewniane o szerokości < 120 cm (bez lustra) | drzwi metalowe, drzwi z lustrem, drzwi o szerokości ≥ 120 cm |
|
ILOŚĆ DRZWI | 1 |
200 zł |
250 zł |
2 |
300 zł |
375 zł |
|
3 |
400 zł |
500 zł |
|
4 |
500 zł |
625 zł |
|
5 |
600 zł |
750 zł |
|
≥ 6 |
indywidualna wycena |
Koszty dostawy systemów przesuwnych i akcesoriów
SPOSÓB WYSYŁKI | DPD | |
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI | 48h w dni robocze * | |
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI | systemy drzwi przesuwnych |
34.44 zł (44.44 zł za pobraniem) |
klamki, zamki, małe akcesoria |
14.76 zł (24.76 zł za pobraniem) |
* dla systemów standardowych, 7 dni dla klamek Fusion
Jak przebiega dostawa drzwi?
KROK 1 – Rejestracja
Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki, otrzymasz informację wraz z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odebranie przez kuriera.
KROK 2 – Odbiór
Drzwi zostają odebrane przez kuriera, a następnie ustalany jest termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa trwa 2 dni, ale może potrwać do 5 dni. Jeśli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz miał możliwość jego jednorazowej zmiany. Można to zrobić kontaktując się bezpośrednio z kurierem.
KROK 3 – Transport
Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz śledzić ich lokalizację na podstawie informacji od kuriera. W ramach systemu powiadomień e-mail/sms będziesz na bieżąco z godzinami dostawy oraz w kontakcie z kurierami.
KROK 4 – Dostawa
Kurier dostarczy paczkę pod drzwi, ale nie wniesie jej do środka. Ważne, aby w momencie dostawy były obecne 2 osoby, aby wnieść przesyłkę do domu. Drzwi mogą ważyć do 70 kg, w zależności od wybranego modelu.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, zwłaszcza gdy przedmiotem zamówienia są drzwi. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy odmówić przyjęcia przesyłki i na formularzu dostarczonym przez kuriera spisać protokół opisujący wady. Dodatkowo należy przygotować dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odrzuceniem reklamacji.
JJeżeli przesyłka nie nosi widocznych śladów uszkodzenia, zawsze zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować przesyłkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem i czy nie nosi śladów uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia należy spisać protokół i podpisać z kurierem.
KROK 5 – Reklamacje
Po otrzymaniu przesyłki sprawdź jakość produktu i zgodność zamówienia z przesyłką. Jeżeli brakuje elementów, drzwi mają wady lub są uszkodzone, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza reklamacyjnego. Dołącz do formularza zdjęcia i protokół kuriera.
Późniejsze zgłoszenie szkody bez oględzin drzwi po odebraniu przesyłki może skutkować odmową przyjęcia reklamacji, jeżeli szkoda mogła powstać, gdy drzwi znajdowały się już w miejscu przeznaczenia.
Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/
Jak przebiega dostawa przesyłek innych niż drzwi?
KROK 1 – Nadanie
Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie
KROK 2 – Dostawa
Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.
Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy), należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.
KROK 3 – Reklamacje
Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację. Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołacz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.
Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/
Zasady odstąpienia od umowy
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowany (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.
Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.
W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres:
Reno sp. z o.o.
ul. Równa 1
05-462 Majdan
Reklamacje
Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.
Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.