Dostawa, reklamacje, zwroty

Koszty dostawy w Polsce

Koszty dostawy drzwi przeswunych

SPOSÓB WYSYŁKI PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI
< 30 kg * > 30 kg *
kurier DTS 4-6 Tygodnie Dostawy

200 zł

(+100zł za każde kolejne drzwi)

250 zł

(+125zł za każde kolejne drzwi)

* wagi drzwi przesuwnych - specyfikacja (pdf)

SPOSÓB WYSYŁKI kurier DTS
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI dostawa 4-6 tygodni
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI < 30 kg *

200 zł

(+100zł za każde kolejne drzwi)

> 30 kg *

250 zł

(+125zł za każde kolejne drzwi)

* wagi drzwi przesuwnych - specyfikacja (pdf)

 

Koszty dostawy systemów przesuwnych i akcesoriów

SPOSÓB WYSYŁKI PRZEWIDYWANY
CZAS WYSYŁKI
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI
systemy drzwi przesuwnych klamki, zamki, akcesoria
DPD 48h w dni robocze

34.44 zł

(44.44 zł za pobraniem)

14.76 zł

(24.76 zł za pobraniem)

SPOSÓB WYSYŁKI DPD
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI 48h w dni robocze
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI systemy drzwi przesuwnych

34.44 zł

(44.44 zł za pobraniem)

klamki, zamki, akcesoria

14.76 zł

(24.76 zł za pobraniem)

Koszty dostawy w Europie

Przesyłka zagraniczna do systemu przesuwnego (wieszaki + prowadnica)

SPOSÓB WYSYŁKI Przesyłka kurierska
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI 2 do 5 dni roboczych
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI Austria, Niemcy, Belgia, Dania, Estonia, Hiszpania, Holandia, Luxemburg, Łotwa

59 Euro

Finlandia, Słowenia, Włochy

62 Euro

Islandia

70 Euro

Chorwacja, Francja, Irlandia, Portugalia

74 Euro

 

Jeżeli na powyższej liście brakuje kraju, który Państwa interesuje, prosimy o kontakt.

Jak przebiega dostawa drzwi?

KROK 1 – Rejestracja

Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odbiór.

KROK 2 – Odbiór

Drzwi zostają odebrane przez kuriera z firmy DTS, a następnie zostanie ustalony termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa następuje w czasie 2 dni, ale może zająć do 5 dni. Jeżeli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz mieć możliwość jego jednorazowej zmiany. Dokona się to za pomocą panelu firmy DTS.

KROK 3 – Transport

Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz na bieżąco śledzić gdzie się znajdują na podstawie interaktywnej mapy firmy DTS. Będziesz na bieżąco z godziną dostawy oraz w kontakcie z kurierami.

KROK 4 – Dostawa

Teraz dwuosobowy zespół dostarczy do Ciebie przesyłkę. Drzwi zostaną wniesione pod wskazane adres, niezależnie od piętra na którym mieszkasz! Przesyłka zostanie rozpakowana, a śmieci zabrane przez kurierów. Jeżeli nie chcesz aby drzwi były rozpakowane to należy przekazać to kurierom.

KROK 5 – Reklamacje

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania przed rozpakowaniem produktu lub po rozpakowaniu, pracownicy DTS zajmą się spisaniem protokołu opisującego zaistniałe wady oraz wykonają dokumentację fotograficzną. Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Jak przebiega dostawy przesyłek innych niż drzwi?

KROK 1 – Nadanie

Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie

KROK 2 – Dostawa

Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.

KROK 3 – Reklamacje

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy) – odpakuj przesyłkę przy kurierze, spisz protokół opisujący zaistniałe wady oraz wykonaj dokumentację fotograficzną. Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zasady odstąpienia od umowy

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowany (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że ​​reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres:

Reno sp. z o.o.

ul. Zawodzie 16

02-981 Warszawa

Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.