Dostawa, reklamacje, zwroty

W związku z sytuacją na świecie i w Polsce, informujemy, że na ten moment działamy w pełnym zakresie. Wszystkie zamówienia i wysyłki realizowane są na bieżąco.

Koszty dostawy i montażu

Koszty dostawy drzwi przeswunych jednoskrzydłowych
PRODUKT / USŁUGA DOSTAWCA USŁUGI PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI KOSZT
drzwi drewniane
< 50 kg *
drzwi drewniane > 50 kg *;drzwi ze szkłem;drzwi z lustrem;
dostawa drzwi jednoskrzydłowych kurier Zadbano wysyłka w 6-8 tygodni

200 zł

(+100zł za każde kolejne drzwi)

250 zł

(+125zł za każde kolejne drzwi)

usługa montażu (drzwi jednoskrzydłowe) zespół profesjonalnych montażystów w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi

290 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

290 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

* wagi drzwi przesuwnych - specyfikacja (pdf)

PRODUKT / USŁUGA dostawa drzwi jednoskrzydłowych usługa montażu (drzwi jednoskrzydłowe)
DOSTAWCA USŁUGI kurier Zadbano zespół profesjonalnych montażystów
PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI wysyłka w 6-8 tygodni w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi
KOSZT drzwi drewniane < 50 kg *

200 zł

(+100zł za każde kolejne drzwi)

290 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

drzwi drewniane > 50 kg *;drzwi ze szkłem;drzwi z lustrem;

250 zł

(+125zł za każde kolejne drzwi)

290 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

* wagi drzwi przesuwnych - specyfikacja (pdf)

 

Koszty dostawy drzwi przesuwnych dwuskrzydłowych
PRODUKT / USŁUGA DOSTAWCA USŁUGI PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI KOSZT
drzwi dwuskrzydłowe
dostawa drzwi dwuskrzydłowych kurier Zadbano wysyłka w 6-8 tygodni

300 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

usługa montażu (drzwi dwuskrzydłowe) zespół profesjonalnych montażystów w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi

490 zł

(+400zł za każde kolejne drzwi)

PRODUKT / USŁUGA dostawa drzwi dwuskrzydłowych usługa montażu (drzwi dwuskrzydłowe)
DOSTAWCA USŁUGI kurier Zadbano zespół profesjonalnych montażystów
PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI wysyłka w 6-8 tygodni w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi
KOSZT drzwi dwuskrzydłowe

300 zł

(+200zł za każde kolejne drzwi)

490 zł

(+400zł za każde kolejne drzwi)

 

Koszty dostawy systemów przesuwnych i akcesoriów

SPOSÓB WYSYŁKI PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI
systemy drzwi przesuwnych klamki, zamki, małe akcesoria
DPD 48h w dni robocze *

34.44 zł

(44.44 zł za pobraniem)

14.76 zł

(24.76 zł za pobraniem)

* dla systemów i akcesoriów standardowych

SPOSÓB WYSYŁKI DPD
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI 48h w dni robocze *
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI systemy drzwi przesuwnych

34.44 zł

(44.44 zł za pobraniem)

klamki, zamki, małe akcesoria

14.76 zł

(24.76 zł za pobraniem)

* dla systemów standardowych

Jak przebiega dostawa drzwi?

KROK 1 – Rejestracja

Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odbiór.

KROK 2 – Odbiór

Drzwi zostają odebrane przez kuriera z firmy DTS, a następnie zostanie ustalony termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa następuje w czasie 2 dni, ale może zająć do 5 dni. Jeżeli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz mieć możliwość jego jednorazowej zmiany. Dokona się to za pomocą panelu firmy DTS.

KROK 3 – Transport

Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz na bieżąco śledzić gdzie się znajdują na podstawie interaktywnej mapy firmy DTS. W ramach systemu powiadomień mail/sms będziesz na bieżąco z godziną dostawy oraz w kontakcie z kurierami.

KROK 4 – Dostawa

Teraz dwuosobowy zespół dostarczy do Ciebie przesyłkę. Dzięki dostawie z wniesieniem będziesz mógł cieszyć się zamówionym produktem bezpośrednio po dostawie. Drzwi zostaną wniesione pod wskazane adres przez doświadczony, dwuosobowy zespół, niezależnie od piętra na którym mieszkasz! Przesyłka zostanie rozpakowana, ustawiona we wskazanym miejscu a zbędne opakowania zabrane przez kurierów. Jeżeli nie chcesz aby drzwi były rozpakowane to należy przekazać to kurierom.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera, w szczególności gdy Przedmiotem Zamówienia są drzwi. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier.

KROK 5 – Reklamacje

Po odebraniu przesyłki należy sprawdzić jakość produktu oraz zgodność zamówienia z przesyłką. Jeśli brakuje elementów, drzwi mają wady lub są uszkodzone, bezzwłocznie skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołącz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.

Późniejsze zgłoszenie uszkodzeń bez oględzin drzwi po odbiorze przesyłki może uniemożliwić złożenie reklamacji, jeżeli uszkodzenie mogło powstać w trakcie, gdy drzwi znajdowały się już w miejscu przeznaczenia.

Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Jak przebiega dostawy przesyłek innych niż drzwi?

KROK 1 – Nadanie

Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie

KROK 2 – Dostawa

Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy), należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.

KROK 3 – Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację. Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołacz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.

Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/

Zasady odstąpienia od umowy

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowany (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że ​​reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres:

Reno sp. z o.o.

ul. Równa 1

05-462 Majdan

Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.