Reklamacje i Zwroty

Zasady odstąpienia od umowy

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowane (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że ​​reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres

Reno sp. z o.o.

ul. Równa 1

05-462 Majdan

Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać poniżej na stronie.

Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą formularza jest Reno Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przyjęcia reklamacji lub zwrotu. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

Informacje i wzór formularza do wydruku