Reklamacje i Zwroty

Zasady odstąpienia od umowy

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowane (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że ​​reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).

W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres:

Reno sp. z o.o.

ul. Zawodzie 16

02-981 Warszawa

Reklamacje

Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.

Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z poniższego formularza.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

ZwrotyReklamacje