Opinie

Opinie
4.85
5
88 %
136
4
5 %
8
3
1 %
1
2
0 %
0
1
2 %
3
1 2 ... 8
  1. Natalia

    Te drzwi wyglądają genialnie! Pięknie się prezentują, wyglądają zdecydowanie ładniej niż na zdjęciach, dodają klasy wnętrzu. Są masywne, ale na prowadnicy poruszają się lekko jak piórko. Montaż był bardzo prosty, wszystkie elementy doskonale spasowane. Dodatkowo plus za bardzo bezpieczną przesyłkę, z doskonałym zabezpieczeniem szkła. Jestem bardzo zadowolona.

    Pomocne?
    0 0
  2. Monika

    Bardzo dobry system wykonania, polecam!

    Pomocne?
    0 0
  3. Maria

    Drzwi zamontowaliśmy z lustrem na odwrotnej stronie. Spełniają swoją funkcję i prezentują się bardzo ładnie.

    Pomocne?
    1 0
  4. Maria

    Drzwi bardzo ładne, solidna konstrukcja, idealne rozwiązanie do mojej łazienki.

    Pomocne?
    0 0
  5. Basia

    Drzwi są rewelacyjne pod każdym względem: wyglądają ślicznie, solidnie wykonane, łatwy montaż, obsługa bardzo miła i pomocna🙂
    Polecam 🤗😉

    Pomocne?
    0 0
  6. malpleno

    nie mogę się doczekać 🙂

    Pomocne?
    0 0
  7. RENO

    W odpowiedzi do Andrzej.

    Prowadnik nie wymaga żadnego dodatkowego ceownika. Prowadnik jest wykonany z plastiku i porusza się bezpośrednio we frezie w drzwiach. Nie stanowi to żadnego ryzyka ani dla drewna, ani dla prowadnika.

    Pomocne?
    0 0
  8. Andrzej

    Może jeszcze jeszcze firma by podała gdzie kupić ceownik aluminiowy do tego prowadnika bo przecież nie powinien pracować tylko w drewnie!!!

    Pomocne?
    0 0
  9. Jacek

    Solidne Drzwi Reno bardzo dobrze wykonane. Serdecznie polecam.

    MIRRA (z lustrem)
    MIRRA (z lustrem)
    MIRRA (z lustrem)
    Pomocne?
    0 1
  10. Joanna

    Super stylowe i oryginalne rozwiązanie dla otworów drzwiowych w niestandardowych rozmiarach. Drzwi z lustrem w korytarzu do salonu są naszą wizytówką i prezentują się pięknie 🙂

    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    Pomocne?
    1 3
  11. Alicja

    Zamówiłam drzwi Lara i przyszły dużo szybciej niż oczekiwałam 🙂 profesjonalnie zapakowane, łatwy montaż i piękny design. Jedynie przy myciu lustra zostają białe paproszki od ręczników papierowych na czarnej ramie + jest lekko wypłowiała w niektórych miejscach. Poza tym wszystko ok, polecam

    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    Pomocne?
    3 3
  12. RENO

    W odpowiedzi do: Krzysztof.

    Panie Krzysztofie, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Usterki mogą pojawiać się na każdym etapie realizacji zamówienia, a więc czasami trudno nam zweryfikować, czy dany produkt odbiega od naszych standardów. Są to sytuacje sporadyczne, dlatego tym bardziej żałujemy, że musiał Pan doświadczyć jednej z nich 🙁

    Ciągle pracujemy nad tym, aby nasz kontakt z klientem był jeszcze bardziej sprawny i płynny. Zapewniamy, że wyciągamy wnioski z każdego niepowodzenia na tym polu. Opóźnienie zwrotu musiało być wynikiem niedopatrzenia i również nie powinno było się wydarzyć. Uprzejmie prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, natychmiast sprawdzimy, jaki jest jej status.

    Pomocne?
    0 1
  13. Krzysztof

    Jakość wykonania odbiega od rzeczywistości. Obsługa klienta jest najgorsza jaką dotychczas spotkalem.
    Reklamacja złożona w lutym i do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy jak i również żadnego kontaktu z firmą Reno.
    Nie polecam firmy jak i również produktu.

    Pomocne?
    6 0
  14. Ewelina

    Drzwi są bardzo solidnie wykonane. Do tego są piękne, industrialne i nowoczesne. Do mojego schowka z problematycznym otworem (i niewielką ilością miejsca)były to jedyne drzwi jakie spełniały moje wymogi. Miałam trochę obaw ale wyszło idealnie.

    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    LARA (z lustrem)
    Pomocne?
    4 2
  15. Łukasz

    Ładne wyglądają, solidna konstrukcja. Dobry materiał.

    LOFT
    LOFT
    LOFT
    Pomocne?
    2 0
  16. RENO

    W odpowiedzi do: Mariusz.

    Panie Mariuszu, bardzo nam przykro, że jakość produktów odbiega od naszego standardu. Prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, abyśmy mogli sprawdzić, co dzieje się z Pana zwrotem.

    Staramy się utrzymywać najwyższą jakość wszystkich zamówień, ale od czasu do czasu zdarza nam się popełnić błąd. Dobro naszych klientów oraz szacunek do nich są naszymi priorytetami, dlatego zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnej sytuacji.

    Pomocne?
    1 2
  17. Mariusz

    Witam, zakupiłem 2 systemy przesuwne i otrzymałem z znakami użytkowania po wielkich przepychankach super firma przysłała do mnie kuriera ale teraz czekam ponad 14 dni na zwrot moich pieniędzy.Nie polecam tej firmy słaby kontakt z jedną osoba mało kompetentną zrzucajaca wszystkie sprawy na inne działy, jednym słowem firma krzak nie szanująca klientów.

    Pomocne?
    7 2
1 2 ... 8