Może jeszcze jeszcze firma by podała gdzie kupić ceownik aluminiowy do tego prowadnika bo przecież nie powinien pracować tylko w drewnie!!!
RENO :
Prowadnik nie wymaga żadnego dodatkowego ceownika. Prowadnik jest wykonany z plastiku i porusza się bezpośrednio we frezie w drzwiach. Nie stanowi to żadnego ryzyka ani dla drewna, ani dla prowadnika.
Pomocne?
00
Oceniony 1 na 5.
Krzysztof –
Jakość wykonania odbiega od rzeczywistości. Obsługa klienta jest najgorsza jaką dotychczas spotkalem. Reklamacja złożona w lutym i do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy jak i również żadnego kontaktu z firmą Reno. Nie polecam firmy jak i również produktu.
RENO :
Panie Krzysztofie, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Usterki mogą pojawiać się na każdym etapie realizacji zamówienia, a więc czasami trudno nam zweryfikować, czy dany produkt odbiega od naszych standardów. Są to sytuacje sporadyczne, dlatego tym bardziej żałujemy, że musiał Pan doświadczyć jednej z nich 🙁
Ciągle pracujemy nad tym, aby nasz kontakt z klientem był jeszcze bardziej sprawny i płynny. Zapewniamy, że wyciągamy wnioski z każdego niepowodzenia na tym polu. Opóźnienie zwrotu musiało być wynikiem niedopatrzenia i również nie powinno było się wydarzyć. Uprzejmie prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, natychmiast sprawdzimy, jaki jest jej status.
Andrzej –
Może jeszcze jeszcze firma by podała gdzie kupić ceownik aluminiowy do tego prowadnika bo przecież nie powinien pracować tylko w drewnie!!!
RENO :
Prowadnik nie wymaga żadnego dodatkowego ceownika. Prowadnik jest wykonany z plastiku i porusza się bezpośrednio we frezie w drzwiach. Nie stanowi to żadnego ryzyka ani dla drewna, ani dla prowadnika.
Krzysztof –
Jakość wykonania odbiega od rzeczywistości. Obsługa klienta jest najgorsza jaką dotychczas spotkalem.
Reklamacja złożona w lutym i do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy jak i również żadnego kontaktu z firmą Reno.
Nie polecam firmy jak i również produktu.
RENO :
Panie Krzysztofie, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Usterki mogą pojawiać się na każdym etapie realizacji zamówienia, a więc czasami trudno nam zweryfikować, czy dany produkt odbiega od naszych standardów. Są to sytuacje sporadyczne, dlatego tym bardziej żałujemy, że musiał Pan doświadczyć jednej z nich 🙁
Ciągle pracujemy nad tym, aby nasz kontakt z klientem był jeszcze bardziej sprawny i płynny. Zapewniamy, że wyciągamy wnioski z każdego niepowodzenia na tym polu. Opóźnienie zwrotu musiało być wynikiem niedopatrzenia i również nie powinno było się wydarzyć. Uprzejmie prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, natychmiast sprawdzimy, jaki jest jej status.