Opinie

Opinie
4.9
5
92 %
254
4
4 %
12
3
1 %
2
2
0 %
0
1
1 %
3
  1. Andrzej

    Może jeszcze jeszcze firma by podała gdzie kupić ceownik aluminiowy do tego prowadnika bo przecież nie powinien pracować tylko w drewnie!!!

    RENO :

    Prowadnik nie wymaga żadnego dodatkowego ceownika. Prowadnik jest wykonany z plastiku i porusza się bezpośrednio we frezie w drzwiach. Nie stanowi to żadnego ryzyka ani dla drewna, ani dla prowadnika.

    Pomocne?
    0 0
  2. Krzysztof

    Jakość wykonania odbiega od rzeczywistości. Obsługa klienta jest najgorsza jaką dotychczas spotkalem.
    Reklamacja złożona w lutym i do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy jak i również żadnego kontaktu z firmą Reno.
    Nie polecam firmy jak i również produktu.

    RENO :

    Panie Krzysztofie, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Usterki mogą pojawiać się na każdym etapie realizacji zamówienia, a więc czasami trudno nam zweryfikować, czy dany produkt odbiega od naszych standardów. Są to sytuacje sporadyczne, dlatego tym bardziej żałujemy, że musiał Pan doświadczyć jednej z nich 🙁

    Ciągle pracujemy nad tym, aby nasz kontakt z klientem był jeszcze bardziej sprawny i płynny. Zapewniamy, że wyciągamy wnioski z każdego niepowodzenia na tym polu. Opóźnienie zwrotu musiało być wynikiem niedopatrzenia i również nie powinno było się wydarzyć. Uprzejmie prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, natychmiast sprawdzimy, jaki jest jej status.

    Pomocne?
    7 0
  3. Mariusz

    Witam, zakupiłem 2 systemy przesuwne i otrzymałem z znakami użytkowania po wielkich przepychankach super firma przysłała do mnie kuriera ale teraz czekam ponad 14 dni na zwrot moich pieniędzy.Nie polecam tej firmy słaby kontakt z jedną osoba mało kompetentną zrzucajaca wszystkie sprawy na inne działy, jednym słowem firma krzak nie szanująca klientów.

    RENO :

    Panie Mariuszu, bardzo nam przykro, że jakość produktów odbiega od naszego standardu. Prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, abyśmy mogli sprawdzić, co dzieje się z Pana zwrotem.

    Staramy się utrzymywać najwyższą jakość wszystkich zamówień, ale od czasu do czasu zdarza nam się popełnić błąd. Dobro naszych klientów oraz szacunek do nich są naszymi priorytetami, dlatego zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnej sytuacji.

    Pomocne?
    10 3