Dostawy, reklamacje, płatności

DOSTAWA

Sklep reno-reno.pl realizuje dostawy jedynie z wykorzystaniem wybranych sposobów. Szczegóły dostawy są zawarte w regulaminie, na stronie https://www.reno-reno.pl/regulamin/ . Poniżej przedstawione jest kilka ogólnych punktów dotyczących aktualnej informacji promocyjnej o aktualnym czasie dostawy.


Zamówienie dotyczące wyłącznie systemów przesuwnych i akcesoriów:

  • dokładamy wszelkich starań aby produkt docierał do naszych klientów w jak najkrótszym terminie. Większość wysyłek systemów lub akcesoriów jest wysyłana w 48h (w dni robocze) od zarejestrowania płatności i dochodzi pod wskazany adres następnego dnia roboczego.
  • zamówienia są dostarczane za pomocą firmy kurierskiej
  • w przypadku potrzeby pilnej wysyłki “z dnia na dzień” prosimy o kontakt telefoniczny 505 837 764 lub bezpośrenio na adres email: drzwiprzesuwne @reno-reno.pl

Zamówienie zawierające dowolny model drzwi:

  • każde z naszych drzwi są wykonywane na specjalne zamówienie pod wymiar. W związku z tym, czas realizacji zamówienia to przeciętnie około 4 tygodni. Dokładamy wszelkich starań aby termin dostawy nie przekraczał 6 tygodni
  • zamówienia są dostarczane za pomocą wyspecjalizowanych firm spedycyjnych
  • w przypadku potrzeby pilnej realizacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny 505 837 764 lub bezpośrenio na adres email: drzwiprzesuwne @reno-reno.pl

Firma logistyczna:

  • Dostawa odbywa się za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy transportowej. Kierowca nie jest pracownikiem firmy RENO
  • W obecności kierowcy proszę sprawdzić czy przesyłka nie jest obitai nie nosi śladów zniszczenia. W przypadku gdyby tak było, proszę sprawdzić zawartość przy kierowcy i spisać protokół szkodyopisujący przesyłkę i jej stan. Proszę zrobić zdjęcia.

Zasady wniesienia

  • W przypadku drzwi o wymiarach do 100 x 230 (oprócz modelu Lara)kierowca wniesie drzwi do domu lub do pierwszego piętraw bloku mieszkalnym lub na wyższe piętra jeżeli w budynku jest działająca winda, do której można wnieść drzwi (jest odpowiednich rozmiarów)
  • W przypadku nie działającej windy lub jej braku, lub gdy drzwi się do niej nie mieszczą, kierowca nie wniesie drzwi powyżej pierwszego piętra. W takim przypadku prosimy aby klient zorganizował sobie dalszy transport we własnym zakresie
  • W przypadku drzwi powyżej podanego wymiaru lub drzwi Lara, bardzo prosimy o zorganizowanie osoby  / osób do pomocy.

Odmowa odbioru:

  • W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki, kolejna dostawa będzie wiązała się z dodatkową płatnością w wysokości 200zł.
  • Za odmowę odbioru uważa się:
    1. Brak kontaktu pod wskazanym numerem telefonu oraz brak obecności osoby upoważnionych do odbioru pod adresem odbioru
    2. Brak osób do pomocy w przypadku opisanych w punkcie 2
  • Odmowę podpisania przyjęcia dostawy, w przypadku wniesienia przesyłki zgodnie z punktem 2

REKLAMACJE I ZWROTY

Szczegóły reklamacji, zasad ich rozpatrywania oraz prawa odstąpienia od umowy są zawarte w regulaminie, na stronie https://www.reno-reno.pl/regulamin/ . Poniżej przedstawione jest tylko kilka ogólnych punktów.

Zasady odstąpienia od umowy

  • w przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest rzecz prefabrykowana (system przesuwny, akcesoria), klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towaru leżą po stronie klienta (chyba że przedtem Reno-Reno.pl zgodził się je ponieść)
  • prawo odstąpienia od umowy wykonuje się składając Reno-Reno.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 i integralną część Regulaminu dostępnego pod adresem: https://www.reno-reno.pl/regulamin/
  • w przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest rzecz nieprefabrykowania, np. drzwi, powyższe prawo odstąpienia od umowy konsumentowi nie przysługuje

Reklamacje

  • reno-reno.pl zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towarów bez wad fizycznych i prawnych
  • zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz adres poczty elektronicznej, a także oznaczenie reklamowanego Towaru, datę jego nabycia oraz dokładny opis wady reklamowanego Towaru wraz z datą jej stwierdzenia i preferowany sposób poinformowania Klienta o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego
  • w zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien również złożyć oświadczenie o preferowanym sposobie rozwiązania powstałego problemu na wypadek pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez reno-reno.pl.
  • reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: drzwiprzesuwne@reno-reno.pl
    • w formie pisemnej na adres: Reno sp. z o.o., Bruzdowa 107M, 02-991 Warszawa
  • reno-reno.pl rozpatrzy i ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia zgłoszenia

METODY PŁATNOŚCI

Aktualnie dostępne metody płatności

  • płatność za pomocą systemu płatności Przelewy24.pl
  • płatność za pomocą posiadanego konta PayPal
  • przelew bankowy na konto: mBank 45 1140 2004 0000 3102 7512 8170
  • płatność za pobraniem (nie dotyczy zakupów drzwi), łączy się z dodatkową opłatą 10zł